Paedes Reise-Blog
La Jolla San Diego  
Sonntag, Juli 13, 2008, 12:54 AM
Geschrieben von Administrator
Ciao zäme,
Nach einer Woche Schule habe ich mich sehr gut eingelebt hier in San Diego. Meine Klasse hat 9 Schüler aus(Frankreich,Spanien,Kanada,Brasilien,Deutschland und der Schweiz).Unsere Lehrer heisst David und ist sehr sympatisch.War diese Woche am Pazific Beach in La Jolla(LA HOIA) dort haben wir Seehunde gesehen(Liegen einfach am Strand und schlafen).War ein schöner Ort an dem man Baden könnte jedoch das Wasser war sehr wild, wie man villeicht auf den Fotos sehen kann.Habe noch Fotos von meinem Appartment hochgeladen und die Aussicht von der Terasse auf meinem Stock.

bis bald...
1 Kommentar ( 74 mal gelesen. )   |  Permanentlink   |   ( 3 / 1025 )
SAN DIEGO 2008 
Mittwoch, Juli 9, 2008, 12:31 AM
Geschrieben von Administrator


So mini liebe nach 6 Tag mis erste Läbenszeiche us Amerika, han 3 Tag Problem gha zum e Internetverbindig überzcho mit em LAN vom Appartment(Sehr müesam gsi bin fascht verzwiflet). Das mit de Föteli klappt bis jetzt au nonig eso wie ich möchte drumm müender uf de rechte Site uf „Bilder“ klicke dänn gaht en neue Link uf (det chönder Bilder aluege).

Bis jetzt gahts mir guet da in San Diego, han d Stadt es bitzli erkundigt und bin scho vill go Shoppe (was ja nöd so eifach isch wänn mär weiss wie wählerisch ich bin.)Aber die Outlets da sind sehr verlockend mit dene tüfe Prise und hei, han sogar Kleider, Schueh und e Brülle gfunde wo mir gfalled.Hoffe isch OK wänn i Schwiizerdütsch schribe suscht müenders säge!? Hüt isch min erste Tag i dä Schuel gsi(Aufnahmetest).Morn weiss ich i welli Klass und zu welem Lehrer ich chume.

Halt eu uf em laufende und schriibe bald wider uf mim Blogg, liebe Gruess Päde…



4849 Kommentare ( 178 mal gelesen. )   |  Permanentlink   |   ( 3 / 1015 )

<< <Zurück | 1 | 2 |